besplatna dostava

Vršimo DOSTAVU na području cijele Hrvatske, osim otoka.

+386 31 560 570 ili +386 7 292 72 00

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti web stranice sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti kupca, Zakonu o zaštiti ličnih podataka i zakonom o elektronskim komunikacijama.

Sa web stranicom Leroy.hr upravlja poduzeće Baladur d.o.o, Jadranska ulica 60, 6280 Ankaran, registarski broj: 5864674000, porezni broj: SI45871175 (poduzeće Baladur d.o.o. je porezni obveznik), koji je u isto vrijeme ponudnik e-trgovine. Opći uvjeti poslovanja određuju djelovanje web stranice Leroy.hr, prava i obaveze korisnika i internetne strane, i uređuje poslovni odnos između Leroy.hr i kupcem.

Kupca vežu opći uvjeti, koji važe u vrijeme kupovine. Korisnik sa upotrebom web stranice Leroy.hr izraža svoju suglasnost s ovim uvjetima.

Dostupnost informacija

Leroy.hr se obavezuje, da će kupcu prije potpisa ugovora ili ponude, pružiti sledeće informacije:

  1. informacije o poduzeću Baladur d.o.o (ime i sjedište, registarski broj),
  2. kontaktne informacije, koje korisniku omogućuju brzu i efikasnu komunikaciju (e-mail, telefon),
  3. glavne značajke artikla (uključujući usluga posle prodaje i garancijom) i trajanje važenja te informacije,
  4. dostupnost artikla (svaki artikal koji je u ponudi na web stranici, trebao bi biti dostupan u razumljivom roku),
  5. uvjeti dostave artikla (način,mjesto,vrijeme dostave),
  6. cijene koje trebaju bit jasno i nedvojbeno definirane, vidljivo treba biti prikazano, da li cijena već sadrži porez, troškove prijevoza i druga davanja i trajanje važenja te informacije,
  7. način plaćanja i dostave ili ispunjenja i trajanje važenja te informacije,
  8. vremensko važenje ponude,
  9. vrijeme u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti odustajanja (opis prava do odustajanja po uslovima člana 43 ZVPot: u slućaju, kad kupac po uslovima člana 43 ZVPot nema prava do odustajanja, je o tome posebno obavješten),
  10. objašnjenje postupka sa žalbom, uključno sa svima kontaktnim podacima.

Intelektualno vlastništvo i ograničenje odgovornosti

Sve što se nalazi na web stranici Leroy.hr je vlastništvo poduzeća Baladur d.o.o. ili se upotrebljava na osnovu posebne dozvole posjednika autorskih prava (proizvođača sjedećih garnitura, posrednika isl.). Svako prenošenje, slanje, kopiranje ili kake druge objave i promjena autorskih prava bez suglasnosti posjednika autorskih prava, je strogo zabranjeno i zakonom kaznovano. Material ko što su teksti,koža , slike, videosnimci ,konačne mijere mogu biti simbolični, i ne pokažu pravo stanje (precizne nijanse boje isl.)

Postupak kupnje

Svakom našem klijentu želimo pružiti najviše i to na osobnoj razini. Radi toga direktna kupnja i plaćanje preko naše web stranice Leroy.hr nije moguće. Virtualno možete obaviti samo potražnju o ponudi, posle toga se sa klijentima dogovaramo preko telefona, e-maila ili osobno.

Prilikom kupnje i narudžbe sjedeće garniture, plaćate akontaciju u visini 30% cijene, ostatak prije dostave.

Sve cijene su navedene u evrima i uključuju DDV.

Kupoprodajni ugovor između Leroy.hr i kupcem počinje od trenutka šalbe računa klijentu. Od toga trenutka sve cijene i ugovori su fiksirani i važe i za kupca i za Leroy.hr. Kupoprodajni ugovor izdaje se u dva primjerka. Jednog primi kupac, drugog zadrži prodavatelj.

Načini plaćanja

Leroy.hr omogućuje Vam sledeće načine plaćanja:

  1. prijenos na bankovni račun SI56 1010 0005 2430 435 Baladur d.o.o. po predračunu
  2. sa karticama
  3. na rate

Izdanje računa

Nakon plaćanja narućenih artikla.
Na računu nalazi se cijena i svi troškovi u vezi kupnje i na to vezana obavijest o pravu na odustanak od ugovora.

Cijene

Cijene jednako vrijede za sve korisnike Leroy.hr. Sve cijene uključuju DDV, osim ako nije drugačije napisano. Cijene vrijede prilikom kupnje i nemaju predodređeno vrijeme važenja. Cijene vrijede u gore navedenim načinima plaćanja i uvjetima.Cijene se promijene ako se promijene dimenzije naručenih artikala.

Dostava

O dostavi pošiljaka narućenih na Leroy.hr može poduzeće Baladur d.o.o. prema Vašoj želji organizirati dostavu sa dostavnom službom (doplata).
Artikli,narućeni na Leroy.hr otpremljeni su u najkraćem mogućem roku. Ako su na skladištu, to je najkasnije u vrijeme 5 radnih dana ili po dogovoru. Kako bi narućeno dobili u najkraćem mogućem roku, uvijek ćemo odabrati najoptimalnije rute. Ako želite možete narućene artikle podići i osobno u našem skladištu na adresi Cesta bratov Milavcev 4a, 8250 Brežice, Slovenija.

Rokovi isporuke

O rokovima isporuke obavijestiti ćemo Vas putem e-maila ili putem telefona.
Za artikle koji se ne nalaze na skladištu predviđen je rok isporuke 30 - 90 dana. To vrijedi za regale za dnevni boravak, za blagovaonske stolove i stolice. Predviđen rok isporuke za sjedeće garniture, krevete i klub stoliće je 60-120 dana.

Za sve dodatne informacije pozovite nas na +386 31 560 570 ili nam pošaljite e-mail na naslov info@leroy.hr.

Pravo potrošača na odustupanje od ugovora, ugovoreno na daljinu

Potrošač ima pravo, da u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda prodavatelja obavijesti o svom povlačenju iz ugovora. Rok počinje teći drugi dan nakon datuma otpreme artikla. Povlačenje potrošači trebaju javiti putem e-maila prodavaču na: info@leroy.hr

Kupac NEMA pravo do odkaza od ugovora:
- kod nakupa materijala, koji je izrađen po želji kupca (napravljeno po naruđbi) ili prilagođeno njegovim ličnim potrebama.
- za materijal koji je zbog svoje namjene nerazdvojivo, odnosno povezan sa drugim predmetima

Za material izrađen po želji kupca, smatra se materijal koji nije izrađen unaprijed, nego je upotrebljan na osnovi ličnog izbora kupca, odnosno njegove odluke.

U slučaju odustajanja, potrošač primiljeni proizvod po prethodnom dogovoru, mora dostaviti u skladište tvrtke Baladur d.o.o., Cesta bratov Milavcev 4a, 8250 Brežice, Slovenija. Neposredne troškove vraćanja artikla snosi kupac.

Povratak primljenog proizvoda u tvrtku, smatra se porukom o povlačenju iz ugovora. Potrošač mora vratiti predmet neoštećen I u istom iznosu. Ako je predmet vračanja proizvoda kupljen kao komplet ili u kompletu, potrebno je vratiti cijelokupne artikle, kako su bili kupljeni i dostavljeni. Uz vraćanje narućenih artikala, kupac je dužan izručiti sve dokumente, koje je primio uz kupnju odnosno dostavu / preuzimanju. (npr.upute za upotrebu, certifikate, garancijski list, ….) Kod vraćanja proizvoda zaželjeno je, da se artikle vrate u original ambalaži. Potrošač proizvod ne smije slobodno koristiti dok se ne povuće iz ugovora. Potrošač može obaviti pretragu i ispitivanja u vezi predmeta u mjeri u kojoj je to potrebno za utrdivanje činjenica. Testiranje artikla, koje odstupa od gore navedenog, smatrano je korištenjem proizvoda, što znači da je potrošač izgubio pravo da se povuče iz ugovora.

Proizvod se mora vratiti najkasnije u roku od 14 dana od poslane poruke o povlačenju iz ugovora. Isplata će se izvršiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka obavijesti o povlačenju. Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravodobnost naknade i pružanje evidencije plaćanja, povrat kupcu vrši se isključivo bankovnim prijenosom na bankovni račun. Otplata u obliku gotovine nije moguće!

U slučaju povlačenja, u kojem se koristio bonus ili promotivni kod, ta imovina se smatra popustom i klijentu se ne vraća. Na transakcijski račun klijenta će biti vraćen uplaćeni iznos, a u isto vrijeme i njegov upotrebljen bonus ili promotivni kod u obliku novog koda. Poklon bon u slučaju povlačenja smatra se kao sredstvo plaćanja i vraća se korisniku kao bon, a ostali uplaćeni iznos će se vratiti na bankovni račun klijenta. U izuzetnim slučajevima u kojima proizvod nije vraćen, potrošaču se može ponuditi kupnja artikla s odgovarajućom kompenzacijom. Kupnja s umanjenom vrijednošću uzima se u obzir pri potvrdi potrošača putem e-maila, a kupac kompenzaciju može koristiti samo pri narudžbi drugog artikla jednake ili veće vrijednosti.
Pravo na povratak novca u slučaju korištenja jamstva I tehničkih greška precizno uređuje Zakon o zaštiti potrošača (neslužbeni pročišćeni tekst).

Jamstvo

Sav namještaj Leroy ima 1 (jednu) godinu garancije. Jamstvo vrijedi slijedeći upute na jamstvenoj kartici uz predočenje orginalnog računa. Prodavač je dužan obaviti jamstveni popravak u 90 dana od dana primitka robe ili proizvod zamijeniti drugim ekvivalentnim, bezprijekornim proizvodom.

Preuzimanje proizvoda vraćenih iz jamstvenog postupka

Kupac je dužan proizvod, koji je bio poslan u jamstveni postupak nakon završevnog postupka preuzeti. Kupac preuzme proizvod na preuzetnom mjestu - u skladištu, gdje je I on osobno predao proizvod a u slučaju slanja poštom, vratiti će se na adresu za dostavu. Prodavatelj je dužan kupcu poslati obavijest o povratku artikla iz postupka i pozvati ga da preuzme predmet. Kupac je dužan preuzeti predmet u roku 14 dana od dana obavijesti.
Ako kupac ne preuzme artikal u tom roku, artikal se predaje na čuvanje prodavatelju u skladište na adresu: Baladur doo, Cesta bratov Milavcev 4a, 8250 Brežice, Slovenija. Prodavatelj proizvod čuva u vlastitom skladištu do isteka 6 mjeseci od datuma obavijesti.
Nakon isteka 6 mjeseci od datuma obavijesti, prodavatelj može prodati proizvod preko web stranice Leroy.hr

Tehnička greška

Greška se smatra tehničkom, kad:

Sjedeće garniture Leroy uglavnom su napravljene od kombinacije prave goveđe kože I umjetne kože. Znano je,da su sjedala, naslonjaći I djelovi za naslon ruku (upotrebljivi djelovi) iz prave kože, a dodaci, stražnji I donji dio sjedeće garniture iz umjetne kože.Takva proizvodnja sjedeće garniture smatra se kao sjedeća garnitura od kože. Tu se ne radi o tehničkoj grešci.

Kako provjeriti prikladnost artikla?
Provjerava se sa drugim, bezprijekornim artiklom iste vrste, I također sa izjavama proizvođača I indikacijama na samom proizvodu.

Kako tehničku grešku primjetiti?
Kupac nas mora obavjestiti o potencijalnim tehničkom greškama zajedno s detaljnim opisom I to sve u roku, koji je propisan zakonom. U isto vrijeme treba nam omogući pregled artikla. Ukoliko tehnička greška postoji, u prethodnom dogovoru sa kupcom, artikl će biti zamijenjen ili kupac dubiva natrag novac za troškove.
Pravo na odstranjivanje tehničke greške na artiklu detaljnije određuje zakon o zaštiti potrošača.

Sigurnost i zaštita osobnih podataka

Leroy.hr koristi odgovarajuće tehnološke i organizacijske resurse kako bi učinio sve za zaštitu I sigurnost osobnih podataka.
Leroy.hr je posvećen održivoj zaštiti osobnih podataka kupaca.
Leroy.hr pridržava pravo na zadržavanje osobnih podataka kupca, kao što su ime i prezime, e-mail, telefonski broj, primarna adresa, adresa dostave i arhiv komunikacije sa Leroy.hr na neodređeno vrijeme.
Leroy.hr navedene osobne podatke koristi isključivo za potrebe ispunjenja narudžbe (slanje informativnog gradiva, ponuda I računa) i ostalu potrebnu komunikaciju s kupcem. Podaci kupaca u svakom slučaju ostaju nedostupni neovlaštenim osobama.
Za zaštitu osobnih podataka također je odgovoran sam korisnik, tako da brine o sigurnosti svog e-maila i koristi odgovarajuću antivirusnu zaštitu.

Komunikacija

Leroy.hr s klijentima će komunicirati preko sredstva na daljinu, osim ako se klijent tone izričito protivi.

Elektronski oglasi Leroy.hr uključivat će sljedeće sastojke:

O kolačićima

Što su kolačići I čemu služe?
Pojednostavljeno, kolačići su kratke informacije spremljene na vašem računalu (a spremaju ih web-stranice koje posjećujete). Kolačići obično sadrže neke vaše postavke. Kasnije, kada opet otvorite istu web-stranicu, vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici. Na taj način web stranica je u mogućnosti obrađivati i prikazivati informacije prilagođene vašim potrebama i navikama. U našem slučaju, kolačići vam omogućuju kupnju bez sporih prijava I registracija u sistem. Uz pomoć kolačića pokušavamo prilagoditi sadržaj naše web stranice zbog pohranjivanja vaših preferencija I bilježenja posjeta našeg online shopa. Kretanje po našoj web stranici sa kolačićima postaje više udobno, brže I posebno učinkovito.

Popis kolačića koje koristimo:

Ograničenje odgovornošću

Leroy.hr čini sve razumne napore kako bi osigurali ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim internetskim stranicama. Ali svejedno, osobine proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene mogu se promjeniti tako brzo, da Leroy.hr ne uspije ispravljati podatke na web stranici. U tom slučaju, Leroy.hr će kupca obavijestiti o promjenama.
Leroy.hr nije odgovoran za komentare o proizvodima na Facebooku, koje napišu posjetitelji stranice. Leroy.hr pregleda mišljenja i komentare te izbriše one koje sadrže očite neistine ili su neprimjereni, dovode u zabludu ili su uvredljivi. Leroy.hr nije odgovoran za informacije i mišljenja, te apstrahira od bilo kakve odgovornosti koja izlazi iz podataka navedenih u takvim dokumentima.
Leroy.hr ima mogućnost povlačenja iz ugovora samo ako se pronađe očita pogreška. Kao očita pogreška smatra se pogreška u značajnim osobinama artikla koje praksa u trgovini ili kupci smatraju odlučujućom i koje Leroy.hr u slučaju znanja ne bi odobrio I sklopio ugovor. To također uključuje I očitu pogrešku u cijeni.

Prigovori i sporovi

Leroy.hr poštuje mjerodajno pravo o sigurnost potrošača. Leroy.hr čini sve razumne napore kako bi ispunili svoje obveze pružanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

U slučaju problema, kupac se može sa Leroy.hr spojiti putem telefona +386 31 560 570 ili putem e-maila na info@leroy.hr. Žalba se podnosi putem elektronske pošte, a postupak u vezi s prigovorom je povjerljiv.

Leroy.hr priznaje da je vrlo bitna karakteristika potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena i troškova nastalih u cilju rješavanja spora, dakle Leroy.hr uvijek pokušava riješiti sporove mirnim putem. Ako to nije moguće nadležni sud je u Kopru.


Želimo vam sretno kupovinu!


Zadnja promjena 01. kolovoz 2020.